پیجر در محیط بیمارستانها

پیجر در محیط بیمارستانها

در محیط های بیمارستانی کاهش صدای مزاحم برای ایجاد آرامش و کاهش استرس بیماران بسیار مهم است. حداکثر صدای مجاز داخل بیمارستان بر اساس استانداردها, 30 دسی بل است. این مقدار, معادل صدایی است که در یک اتاق خواب ساکت وجود دارد. عوامل ایجاد صدا در بیمارستان شامل صداهای ایجاد شده توسط سیستم های تاسیساتی مانند هواسازها و فن کویل ها, پیجر های سقفی و ... می باشد. می توان با اتخاذ راهکارهای ساده اما کارآمد محیط بیمارستان را به محیطی آرامبخش و خالی از استرس برای بیماران ، همراهان بیمار ، پرسنل و پزشکان بیمارستان تبدیل کرد.
موارد زیر برخی از راهکارهای کاهش صدای مزاحم در داخل بیمارستان است :
استفاده از پیجرهای شخصی به جای پیجرهای سقفی
استفاده از سیستم Nurse Call به جای روش های قدیمی زنگ اخبار
و ...
استفاده از پیجرهای شخصی یکی از رایج ترین این راهکارهاست که در بیش از 90 درصد بیمارستانهای کشورهای توسعه یافته از بدو تاسیس بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد که متاسفانه در کشور ما بیمارستانهای کمی به این سیستم محهز هستند. تلاش ما در شرکت ایران پیجر ، فراهم آوردن بستری برای ارائه خدمات شایسته به بیمارستانها در جهت کاهش صدای مزاحم و ایجاد فضایی آرامش بخش است.
از آنجا که سیستمهای پیجینگ (فراخوان) جزو دسته سیستمهای بیسیم می باشد لذا ایجاد و راه اندازی آن به سادگی امکان پذیر بوده و به راحتی در هر فضایی قابل استفاده است. قابل ذکر است که سیستمهای پیجینگ (فراخوان) از فرکانس مخصوصی استفاده می کنند که علاوه بر امنیت بالا اختلالی با سایر سیتسمهای الکترونیکی ایجاد نمی کنند.
 
برای مشاهده عکس های بیشتر اینجا کلیک نمایید.
 

فراخوان, سیستم نوبت دهی, پیجر, احضار نگهبان, پیجر نگهبان, فراخوان نگهبان, لیتک, سیسکال, پیجر کره ای, زنگ اخبار, اعلام نوبت, نوبت دهی, پیجر متنی, فراخوان متنی, پیجر پزشک, فراخوان پزشک, پیجر مطب, پیجر پرستار, فراخوان پرستار, احضار پرستار, نوبت دهی بیمار, پیجر اورژانس
پیجر در محیط بیمارستانها

با شماره ما تماس ب گیرید : 09128992264 و یا از طریق فرم زیر پیام خود را ارسال نمایید:

CAPTCHA Image