فراخوان مشتری چیست؟

فراخوان مشتری چیست؟

پیجر یا فراخوان مشتری یکی از مناسب ترین و کاربردی ترین تجهیزات برای رستوران ها مخصوصا فست فود ها که دارای تعداد مشتری بالا می باشند و یا فضایی برای پذیرایی و انتظار مهمان ندارند.

شاید برایتان پیش آمده تا در رستورانی فیش تهیه نموده و منتظر اعلام شماره فیش باشید تا غذایتان را تحویل بگیرید که در این صورت مجبور هستید در نزدیکی رستوران گوش به زنگ اعلام شماره ها باشید. اما پیجر مشتری کار را بسیار آسان می کند و مشتری را آزاد گذاشته تا هر کجا که خواست منتظر حاضر شدن غذا بماند و تا توسط رستوران ، فراخوانی گردد.

نحوه کار پیجر مشتری

نحوه کار پیجریا فراخوان مشتری بدین ترتیب می باشد که  به در هنگام سفارش غذا پیجری مشابه تصویرزیر تحویل مشتری داده شده و پس از حاضر شدن غدا توسط فرستنده شماره پیجر مشتری وارد شده و پیجر با لرزش و نواختن صدایی مشتری را مطلع می سازد.

پیجر مشتری

 

مزایای پیجر یا فراخوان مشتری

  • پیجر مشتری به رستوران ها این امکان را میدهد که به مشتری به سرعت غذایش را تحویل داده و از سرد شدن غذا جلوگیری شود.
  • پیجر مشتری به مشتری این امکان را می دهد که در هر جایی خواست مستقر گردد و از توقف بیجا در جلوی صندوق جلوگیری گردد.
  • توسط پیجر مشتری تنها شخص مورد نظر فراخوانی می گردد و موجب ایجاد نظم می گردد.

نمونه پیجر مشتری

نمونه پیجر پیشنهادی ، پیجرهای 12 تایی MEEYI می باشد که دارای برد بالا 250 متر ، بدنه مقاوم در برابر ضربات شدید و کیفیت عالی  می باشد که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید.


فراخوان مشتری, پیجر مشتری, پیجر ویبره, فراخوان, سیستم نوبت دهی, پیجر, پیجر رستوران, پیجر فست فود, فست فود, فودکورت, تجهیزات فست فود, تجهیزات فودکورت, فراخوان رستوران, پیجر لرزشی, اعلام نوبت, نوبت دهی
فراخوان مشتری چیست؟

با شماره ما تماس ب گیرید : 09128992264 و یا از طریق فرم زیر پیام خود را ارسال نمایید:

CAPTCHA Image