پیجر در مراکز پخش و انبارها

پیجر در مراکز پخش و انبارها

مرکز پخش دو چالش در بخش دریافت خود مواجه شده است. اولین و مهمترین زمان صرف راه رفتن به کامیون برای برقراری ارتباط با رانندگان بود. مدیر یکی از مراکز پخش می گوید : بزرگترین چالش ما این بود که همکاران ما زمان زیادی رابا راه رفتن در محیط پارکینگ یا انبار برای ثبت نام رانندگان به هدر می دادند. ( به طور متوسط روزانه 2.5 ساعت وقت صرف ثبت نام از رانندگان می شد)
 
کارکنان می بایست به برای ثبت نام رانندگان به سراغ تک تک وانت ها یا کامیون ها می رفتند و بعضا ممکن بود راننده در کنار وسیله نقلیه خود نباشد در نتیجه زمان زیادی صرف پیدا کردن رانندگان می شد که با کاهش این زمان می توان بهره وری آنها را بالا برده و آن را در کارهای مهم تر صرف کرد.مسئله دوم بی نظمی و ناهماهنگی رانندگان بود. رانندگان کم طاقت با رفت آمد به دفتر برای آگاه شدن از نوبت باعث هرج و مرج در دفتر و در نتیجه کم شدن بازده کارکنان دفتر می شدند.راه حل بر طرف کردن این مشکلات، استفاده از پیجرهای فراخوان است. به این ترتیب که یک فرستنده در دفتر نصب می شود و هنگامیکه راننده به محوطه انبار می رسد و به دفتر مراجعه می کند یک پیجر فراخوان به وی داده می شود. راننده تا زمانیکه محموله اش آماده شود در ماشین یا هر کجا از فضای انبار که می خواهد مستقر می شود و زمانیکه محموله وی آماده شد دفتر او را برای انجام کارهای اداری فراخوانده و شماره انبار برای بارگیری به وی اعلام می گردد.
این سیستم بخصوص در روزهایی که شرایط جوی مساعد نیست ( روزهای بارانی ، برفی و ... ) بسیار مفید و کار آمد است. از انجاییکه با کمک این سیستم دیگر نیازی به ثبت نام و یافتن تک تک رانندگان نیست کارکنان وقت خود را در فضای انبار هدر نداده و فرصت بیشتری برای انجام کارهای مفید دارند و همین مسئله باعث افزایش بازدهی و بهره وری کارکنان می شود. از طرفی با استفاده از این سیستم رفت و آمد کارکنان به دفتر به طور چشمگیری کاهش یافته چرا که این اطمینان در راننده ها بوجود آمده که هر زمان محموله آنها آماده شود سریعا فراخوانده می شود.

پیجر ویبره, فراخوان, سیستم نوبت دهی, پیجر, احضار نگهبان, پیجر کارمندی, فراخوان کارمند, پیجر نگهبان, فراخوان نگهبان, زنگ اخبار, فراخوان ساعت, فراخوان لرزشی, پیجر لرزشی, اعلام نوبت, نوبت دهی, پیجر کارخانه, پیجر انبار, تکست پیجر, پیجر متنی, فراخوان متنی, پیجر رانندان
پیجر در مراکز پخش و انبارها

با شماره ما تماس ب گیرید : 09128992264 و یا از طریق فرم زیر پیام خود را ارسال نمایید:

CAPTCHA Image