ایران پیجر و هتل ها

ایران پیجر و هتل ها

این روزها در تمامی کشور ها مخصوصاً کشورهای توسعه یافته، هتل ها مرکزی برای جذب توریست و کسب درآمد حاصل از این صنعت می باشند. به گونه ای که رقابت بر روی  خدمات و امکانات هتل ها اوج گرفته و هر یک سعی بر بالا بردن ستاره و امتیازات خود دارند و تلاش می نمایند تا به مهمانان خود بهترین خدمات را ارائه داده و آنها را به انتخاب دوباره هتل خود تشویق نمایند .این رقابت تا جایی رسیده که مهمانان قبل از سفر در مورد هتل مورد نظر خود از طریق اینترنت و وب سایت های نظرسنجی تحقیق نموده و نظرات دیگر مهمانانی که قبلا در این هتل ها اقامت گزیده اند را جویا می شوند و در صورت رضایت مهمانان قبلی هتل مورد نظر خویش را انتخاب می نمایند. همچنین یکی از مهمترین بخش های هتل رستوران ها می باشند زیرا که معمولاً مهمانان  ترجیح می دهند از رستوران های هتل برای صرف غذا استفاده نمایند .بنابراین رستوران بخش مهمی برای هتل ها بوده تا رضایت مهمانان خود را تمام و کمال جلب نمایند.

سیستم های پیجر و یا فراخوان نیز می تواند کمک به سزایی برای خدمت رسانی و خدمات ویژه به مهمانان داشته باشد و به دلیل سیستم وایرلس و عدم نیاز به سیم کشی می تواند ظاهر زیبای هتل ها را حفظ نماید. پیجرها می توانند کاربردهای فراوانی در یک هتل  داشته باشد که به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد : 

پیجرهای روی میزی برای رستوران ها

پیجرهای رومیزی بر روی تمامی میزها قرارگرفته و مهمانانی که برای صرف غذا به رستوران مراجعه می نمایند پس از استقرار سر میز مورد نظر به وسیله پیجرهای روی میز درخواست خود را به پیشخدمت اعلام می نمایند، که این سیستم باعث نظم و یکپارچگی سرویس دهی رستوران بوده و مانع از اتلاف وقت مشتریان و احترام متقابل به ایشان می گردد.

 

 

پیجرهای روی میزی برای لابی

می توان از پیجرهای رومیزی برای میزهای لابی نیز استفاده کرد بگونه ای که هرگاه میهمانی نیاز به سرویس و یا سفارش داشته باشد با فشردن یک دکمه مسئول مورد نظر را مطلع فرموده و درخواست خود را اعلام نماید .

پیجر کارکنان

پیجرهای کارکنان یکی از مهمترین و کاربردی ترین تجهیزات جهت استفاده ها در هتل ها می باشد زیرا که کارمندان و خدمه هتل ها معمولاً در اتاق و میز مشخصی مستقر نمی باشند و مدام در حال گردش در محیط هتل بوده که از این رو استفاده از سیستمهای پیجینگ ساعت می تواند کارمندان را در هر کجای هتل که هستند ازطریق فرستنده ای که در پذیرش ، اتاق مدیرت ، آشپزخانه و غیره قرارداد با یک شماره و یا با یک کلید فراخوانی نماید.

 

 

 


پیجر گارسون, فراخوان, احضار نگهبان, پیجر رستوران, پیجر فست فود, رستوران, فراخوان رستوران, پیجر کارمندی, فراخوان کارمند, پیجر نگهبان, فراخوان نگهبان, لیتک, سیسکال, پیجر کره ای, زنگ اخبار, فراخوان ساعت, تکست پیجر, پیجر متنی, فراخوان متنی, پیجر رانندان, پیجر هتل, پیجر خانه داری, تجهیزات هتل
ایران پیجر و هتل ها

با شماره ما تماس ب گیرید : 09128992264 و یا از طریق فرم زیر پیام خود را ارسال نمایید:

CAPTCHA Image