ایران پیجر مرکز تخصصی پیجر در ایران

ایران پیجر مرکز تخصصی پیجر در ایران

فروش خود را افزایش دهید، تعداد گارسون ها را کم کنید، سرویس ویژه به مهمانانتان بدهید.

امروزه در دنیا رستوران ها به شدت بدنبال بالا بردن کیفیت غذا و سرویس دهی خود جهت جلب رضایت مشتریان خود می باشند، بدین منظورهمواره بدنبال بهترین سرویس دهی و تهیه بهترین تجهیزات و مواد اولیه می باشند. سیستم های پیجر بسیار می تواند در این امر دخیل باشد که به تعدادی از کاربردهای آن در زیر اشاره میکنیم:

 

پیجر گارسون

پیجرهای فراخوان گارسون با طراحی بسیار زیبا و شیک، جلوه خاصی به رستوران شما می بخشد. علاوه بر این با قرار دادن این دستگاه بر روی میزهای رستوران و کافی شاپ خود، سریع ترین حالت ارتباط بین مشتری و گارسون را فراهم کرده و رضایت مشتریان خود را جلب نمایید.

در این سیستم مهمان تنها با فشردن یک دکمه پیجر می تواند سریعاً درخواست خود را به گارسون ازطریق پیجر ساعت و یا مانیتور اعلام نماید و از تردد غیر ضروری گارسون در رستوران خود داری نمایید که در نتیجه باعث افزایش بهره وری کارکنان، بهبود خدمت رسانی به مشتری در کوتاهترین زمان و افزایش فروش خود خواهید شد.

جهت مشاهده انواع پیجرهای رومیزی اینجا کلیک کنید.

 

پیجر مشتری

امروزه پیجر مشتری در بسیاری از محیط ها مانند فست فودها، فودکورتها و بسیاری از فضاهای دیگر که صف وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع از مزایای استفاده از دستگاه پیجر مشتری می توان به برقراری نظم در میان مشتریان و پرسنل ، جلوگیری از ایجاد ازدحام و صف، جلوگیری از اتلاف وقت و سرد شدن غذا و از همه مهمتر سرویس دهی بهتر و احترام به مشتری اشاره کرد.

پیجر آشپزخانه

این سیستم جهت ارتباط میان سر آشپز و گارسون است که کمک می کند تا غذا در کمترین زمان برای مشتریان سرو و از سرد شدن غذا جلوگیری شود. بدین شکل که از آشپزخانه می توان توسط یک فرستنده، گارسون مورد نظر را از طریق پیجر ساعت فرخوانی نمود.

ایران پیجر

شرکت برنا ارتباط کوثر با نام تجاری «ایران پیجر» نماینده احصاری بزرگترین تولیدکنندگان پیجر در دنیا و بزرگترین عاملیت فروش سیستمهای پیجینگ در خاورمیانه فعالیت خود را با بهره‌مندی از کادر مجرب، فعالیت‌های مستمر و با اتکا به علمِ روز تجارت جهانی آغاز کرد. مرکز خرید پیجرهای ایران (ایران پیجر) با هدف ارائه بهترین و جدید‌ترین تکنولوژی‌های ارتباطی، همواره در صدد ایجاد ارتباط و تعامل با تولیدکنندگان و وارد کنندگان این عرصه می‌باشد.

 

 


فراخوان مشتری, پیجر مشتری, پیجر گارسون, فراخوان نمایشگر متنی, پیجر ویبره, فراخوان, فراخوان گارسون, سیستم نوبت دهی, پیجر, مانیتور دیجیتال, احضار نگهبان, پیجر رستوران, پیجر فست فود, فست فود, فودکورت, تجهیزات فست فود, تجهیزات فودکورت, رستوران, فراخوان رستوران, تجهیزات رستوران, پیجر کارمندی, فراخوان کارمند, پیجر نگهبان, فراخوان نگهبان, لیتک, سیسکال, پیجر کره ای, زنگ اخبار, فراخوان ساعت, فراخوان لرزشی, پیجر لرزشی, اعلام نوبت, نوبت دهی, پیجر کارخانه, پیجر انبار, تکست پیجر, پیجر متنی, فراخوان متنی, پیجر رانندان, پیجر مدارس, پیجر هتل, پیجر خانه داری, تجهیزات هتل, پیجر بیمارستان, پیجر پزشک, فراخوان پزشک, پیجر مطب, پیجر پرستار, فراخوان پرستار, احضار پرستار, نوبت دهی بیمار, پیجر اورژانس, پیجر رومیزی, فراخوان رومیزی, پیجر3دکمه, پیجر لیتک, پیجر سیسکال, پیجر ایرانی, پیجر تک دکمه, پیجرضدآب, مانیتور فراخوان, مانیتور نوبت دهی, مانیتور سخنگو, شماره انداز, پیجر4دکمه, پیجر پیانو, پیجینگ
ایران پیجر مرکز تخصصی پیجر در ایران

با شماره ما تماس ب گیرید : 09128992264 و یا از طریق فرم زیر پیام خود را ارسال نمایید:

CAPTCHA Image